Analytics Tracking

CARPISA

CARPISA

Blagdanski ugođaj i duh Italije u samom centru Zagreba

U božićnom raspoloženju predstavljena je nova Carpisa Xmas kolekcija ističući našu lijepu pjevačicu Lanu Jurčević kao jedno od zaštitnih lica globalne Carpisa kampanje


 

Elegantna i glamurozna kolekcija s potpisom Penelope i Monice Cruz prezentirana je u Carpisa storeu u samom centru metropole, gdje je brojne okupljene zabavila prekrasna Lana Jurčević, jedna od zaštitnih lica globalne Carpisa Xmas kampanje.

Ekskluzivnim predstavljanjem nove Xmas kolekcije talijanski modni brand naglasio je savršen spoj talijanskog dizajna i vrhunske kvalitete koja se očituje iznimnom talijanskom kožom nevjerojatne mekoće i teksture, dok je blagdanski duh dodatno naglašen neodoljivom capsule kolekcijom dizajniranom u suradnji s poznatim damama Penelope i Monicom Cruz, dugogodišnjim ambasadoricama ovog originalnog talijanskog branda.

 

 

U novoj Carpisa capsule liniji ističu se savršeni modeli clutch torbica od umjetnog krzna u crnim, plavim i svjetlo sivim tonovima koje će savršeno pristajati uz svaki outfit, od novogodišnjeg do dnevnog.

Ženstvene linije i sofisticirani detalji čine ove modele idealnim suputnikom svake dame koja njeguje jedinstven stil, a da je tako uvjerila nas je i naša Lana Jurčević koja je uživala u cijeloj kampanji, od snimanja do realizacije, ističući kako joj je bila čast i zadovoljstvo biti dio ove blagdanske priče,  osobito za svjetski poznati brand poput Carpise.

 

Odvažne i atraktivne modne dodatke među prvima su razgledale ljupke dame hrvatske estradne scene,  Renata Sopek, Jelena Perčin i Ecija Ivušić te markantni crnogorski glumac Momčilo Otašević i brojni drugi ljubitelji talijanskog dizajna.

Category

Eventi, PR podrška